اطلس سه بعدی جهان


در این پست با معرفی نرم افزار ۳D World Atlas در خدمت شما هستیم. این برنامه برای انعکاس آخرین وقایع جاری جهان، بتازگی اصلاح و بروزرسانی شده است.

این نرم افزار شامل اطلاعات جمعیتی گسترده، یک تقویم نجومی و شامل پوشش فرهنگی و سیاسی یک دانشنامه میباشد. همچنین این نرم افزار به عنوان یک منبع سه بعدی نسخه نقشه برداری از جهان "تصویر بزرگ” را تا کوچکترین قلمرو پوشش میدهد. شما میتوانید جهان را از طریق فراخوانی نقشه های کارتوگرافیک، تصاویر خیره کننده و گرافیک های سه بعدی مهیج، تماشا کنید. این یک برنامه بصری بسیار خوب، غنی از اطلاعات و اطلس بروز در دسترس است.

برای دانلود کلیک کنید


از آنجایی که ریشه های زبان کردی و فارسی هر دو از دوره اشکانی و ساسانی سرچشمه گرفته می شود در نتیجه واژه هایی آشنا در بین هر دوی این زبانهای غنی و کهن خاورمیانه وجود دارد. در این کتاب عمده اسامی این دو زبان به همراه معنی آنها گردآوری شده است.

برای دانلود کلیک کنید











در این پست با معرفی نرم افزار AutoPlay Menu Builder در خدمت شما هستیم. این نرم افزار، یکی از بهترین ابزارها برای ساختن یک منوی نمایش اتوماتیک برای اجرای سی دی یا دی وی دی است. به هیچ مهارت برنامه نویسی نیازی نیست! فقط ماوس خود را چند بار کلیک کرده و بکشید، و مانند جادو، میتوانید یک منو بسازید که هنگامی که دیسک شما در درایو وارد شد، شروع به کار کند. شما میتوانید از روی منو، برنامه ها را اجرا کنید، پوشه ها را باز کنید، فیلم اجرا کنید، و کارهای دیگری انجام بدهید. این برنامه راه حل ساده و ظریف نیازهای شما برای ساختن دیسک است.

برای دانلود کلیک کنید

در این پست با معرفی نرم افزار Active@ Undelete در خدمت شما هستیم. این نرم افزار یک نرم افزار قدرتمند بازیابی اطلاعات است که برای بازیابی فایل ها و پارتیشن های حذف شده به شما کمک می کند.

بسته تشکیلات این برنامه شامل تمام ویژگی های بسته بندی حرفه ای و همچنین بازیابی از آرایه های دیسک RAID آسیب دیده و بازیابی عملکردهای شبکه می شود.

یکی از اصلی ترین ویژگی های این نرم افزار بازیابی فایل ها و پوشه های حذف شده است که برای بازیابی فایل هایی که به طور ناخواسته پاک شده اند، می توانید به سادگی درایوی را که از آن حذف شده است اسکن کنید، پس از آن نتایج اسکن را در یک مرورگر مانند مرورگر ویندوز، جستجو و نتایج را فیلتر کنید، فایل های مورد نیاز را انتخاب کنید، و آنها را در یک مکان امن بازیابی کنید.

همچنین می توانید پیش نمایش نتایج اسکن را، برای تایید این که فایل های یافته شده دقیقا آنهایی که شما نیاز دارید هستند، ببینید.

برای دانلود کلیک کنید


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد