10کاریکاتور از جهاد النکاح


جهاد النکاح (شما بخوانید جهاد الزنا! این از خدا بی خبرها پیوند مقدس نکاح را هم به سخره گرفته اند! ) روشی دیگر برای جذب سلفیها جهت جنگیدن در سوریه بر علیه دولت بشار اسد می باشد.


وهابی ها با صدور فتوایی بهترین راه برای شرکت زنان در جهاد را "جهاد نکاح" در سوریه عنوان کردند. بر اساس این فتوا دختران نوجوان، یا زنان مطلقه اگر برای رفع نیازهای جنسی "شورشیان در سوریه" به این کشور سفر کنند، ثواب آنها بهشت است!!


شیوه محرم کردن زنان به این صورت است که دستشان را روی سر هر زنی بگذارند و ۳ بار الله اکبر بگویند، آن زن محرم و حلال می شود.یکی از دلایل توجه خبرنگاران غربی و امریکایی به جهاد نکاح، علاوه بر جذابیتی که برایشان دارد، این است که باز هم چهره اسلام را مخدوش کنند!




باتوجه به مسایل مربوط به سوریه و مسئله جهاد نکاح، کاریکاتوریست های عرب با نگاه ظریفی به بازگو کردن مسایل سوریه پرداختند؛ در این کاریکاتور به تفاوت نگاه وهابیت در دیروز و امروز می پردازد که دیروز چگونه به سوریه می رفتند و امروز چگونه؟؟؟

یک مفتی وهابی: زن متاهل می تواند اقدام به جهاد نکاحی کند به شرط این که همسرش را مطلع نکند!!

پس از صدور فتوای غیر شرعی و جنجالی وهابیون نسبت به جهاد نکاح برای کمک به تروریست های مستقر در سوریه، فتوای غیر شرعی دیگری نیز توسط فرقه موهوم وهابیت صادر شده است که بر طبق آن جهاد نکاح با محارم نیز مجاز دانسته شده است!!

چند روز  پیش  با خبر شدیم که یکی از سرکردگان تروریستها را هنگام زنا با نوه خود (پناه بر خدا!!) دستگیر کرده اند!!! خیلی تعجب کردم ! از اینکه چرا دستگیرش کرده اند؟؟!

 چون شاید!! انشاءالله!! دست به سر نوه اش گذاشته و سه بار تکبیر گفته!! و نوه اش را بر خودش حلال کرده است!!!

نسل خطری...!  وزیر کشور تونس: برخی از زنانی که برای جهاد نکاح به سوریه رفته‌اند، حامله برگشته‌اند!

 

متعه را حرام کرده اند تا از تولد فرزندان بی سرپرست جلوگیری کند!!!!!

کسانی که از این مجاهدین!!!! حمایت میکنن چه جوابی برای تولد فرزندان حرام زاده دارند! سرپرستی اینها با کیست؟!

 

(این هم از جنین‌های بی‌جان در زباله‌دان‌های وهابی‌های جهادگر!!!!)

تصاویر و گزارش‌هایی که از جنین‌های سر بریده‌شده یا به در مخروبه رهاشده از همبستری تروریست‌های تکفیری با زنان فریب‌خورده از سوریه می‌رسد به قدری دردناک است که نهادهای حقوق بشری را به واکنش واداشته است!


لطفا با ذکر منبع منتشر کنید! ( منبع : 73 فرقه http://313muslims.blog.ir)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد