نرم افزار جواب (نسخه 1)

نرم افزار جواب (نسخه 1)

«پرسشگری» از آغاز آفرینش انسان، رخ نمایى کرده؛ بر بال سبز خود، فرشتگان را فرانشانده؛ بر برگ زرد خود شیطان را فرونشانده و در این میان، مقام آدمیت را نشان داده است. آفتاب کوفه چه زیبا فرموده است:
«مَن اَحسَنَ السؤال عَلِمَ» و «مَن عَلِمَ اَحسَنَ السؤال».
هم سؤال از علم خیزد هم جواب
هم‌ چنان که خار و گُل از خاک و آب
 
آرى! هر که سؤالهایش آسمانى است، دانش و بینش پاسخش خواهد بود. پویایى و پایایى«جامعه» و «فرهنگ»، در گرو پرسشهاى حقیقت طلبانه و پاسخهاى خِردورزانه است.
از افتخارات ایران اسلامى، آن است که از سویى، سرشار از جوانانى پاک دل، کمال خواه و پرسشگر مى‌باشد و از دیگر سوى، از مکتبى غنى برخوردار است که معارف بلند آن، گوارا نوش دلهاى عطشناک پرسشگر و دانشجو است.
پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی راسخون، محفل انسى فراهم آورده است، تا «ابر رحمت» پرسشها را به «زمین اجابت» پذیرا باشد و نهال سبز دانش را بارور سازد. ما اگر بتوانیم سنگ صبور جوانان اندیشمند و بالنده ایران پرگهرمان باشیم، به خود خواهیم بالید. 
نرم افزار جواب (نسخه 1)، مشتمل بر 17000 پرسش و پاسخ است که طی چند سال پاسخگویی کارشناسان متخصص به پرسشهای متعدد کاربران فضای مجازی و گردآوری پرسشها و پاسخهای مبتلا به و مورد نیاز یک خانواده ایرانی بخصوص جوانان عزیز در بیش از 300 موضوع ارایه شده است که شما امکان دانلود رایگان و بهره‌ برداری از مطالب آن را دارید.
 

 

 

 

لینک های دانلود

حجم فایل

لینک دانلود

رمز فایل

پرسش و پاسخ

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد