بدون اینترنت ایمیل بفرستید +دانلود


بدون اینترنت ایمیل بفرستید +دانلود
بدون اینترنت ایمیل بفرستید +دانلودبه گزارش مشرق، حتما مواقعی برای شما پیش آمده‌ که نیازمند آن بوده‌اید ‌به سرعت به یک ایمیل در حساب جی‌میل خود دسترسی ‌داشته باشید؛ اما به دلیل نبود ارتباط اینترنتی به مشکل برمی‌خورید.

در این گونه مواقع هر کاربری به دنبال یک کافی نت یا مکانی می‌گردد که بتواند در آنجا ‌‌‌‌جی‌میل خود خود را باز کرده ‌و کار خاصی که مد نظر دارد، انجام دهد؛ اما امروز می‌خواهیم شما را در ادامه مطالب مرتبط با نکته‌ها و ترفند‌های جی میل با ابزار و در واقع افزونه‌ای برای گوگل کروم آشنا سازیم که به شما امکان می‌دهد‌، حتی بدون وجود ارتباط اینترنتی به حساب جی میل خود دسترسی داشته باشید.
بدون اینترنت ایمیل بفرستید +دانلود

افزونه قدرتمند Mail Control ابزاری است که‌ روی مرورگر کروم نصب می‌شود و به کاربران امکاناتی نظیر دسترسی به جی‌میل برای خواندن ایمیل‌ها و فرستادن ایمیل جدید را ‌می‌دهد.


همچنین این افزونه در حالت عادی در نوار ابزار کروم قرار گرفته و با نمایش تعداد پیام‌های جدید و همچنین ایجاد Notification برای اطلاع کاربر از دریافت ایمیل جدید، منجر به آن می‌شود که همیشه حساب کاربری شما جلو چشمتان باشد.

برای نصب این افزونه فایل مورد نظر را از لینک پایان مطلب دانلود کرده و از حالت فشرده بیرون آورید و ‌سپس از منوی کروم گزینه Tools و‌ پس از آن Extensions را برگزینید تا وارد صفحه تنظیمات افزونه‌ها شوید. سپس فایل افزونه را کشیده و در‌ این صفحه رها کنید و با نمایش پیام نصب بر ‌دکمه Add کلیک کنید. هم‌اکنون افزونه نصب شده و آیکون آن در نوار ابزار کروم به نمایش در‌می‌آید.
بدون اینترنت ایمیل بفرستید +دانلود

پس از نصب افزونه و کلیک بر ‌آن، پنجره کوچکی باز می‌شود که ابزارهایی در آن است که با شماره آنها را مشخص کرده‌ایم.

بدون اینترنت ایمیل بفرستید +دانلود

1 ـ دسترسی مستقیم به تقویم جی‌یل

2 ـ جستجو به دنبال پیام‌ها در جی‌میل

3 ـ مهمترین ابزار این افزونه ‌مربوط به سوییچ کردن بین حالت Offline و Desktop است. اگر می‌خواهید بدون ارتباط اینترنتی، ‌به ‌حساب کاربری خود دسترسی داشته باشید، ‌روی این آیکون کلیک کنید. در این صورت آیکون مربوطه یعنی شماره 7 به رنگ آبی تغییر می‌کند.

‌4 ـ نمایش برچسب پیام‌ها در جی‌میل

5 ـ ایجاد ایمیل جدید ‌در حالت Offline یا Desktop

6 ـ ایمیل کردن صفحه‌ای که در آن قرار دارید

7 ـ آیکون مربوط به باز کردن جی‌میل در حالت Offline یا Desktop. اگر در حالت دسکتاپ ‌باشید، رنگ این آیکون قرمز خواهد بود که شما را از وضعیت کنونی آگاه می‌سازد.

وقتی برای نخستین بار اقدام به ورود به حساب کاربری جی میل خود با این ابزار می‌کنید، از شما برای ورود به جی‌میل در حالت Offline مجوز می‌خواهد.

بدون اینترنت ایمیل بفرستید +دانلود

در این حالت صفحه جی‌میل شما، شبیه آن چیزی است که حین باز کردن جی میل در یک تبلت یا گوشی هوشمند می‌بینید‌.

بدون اینترنت ایمیل بفرستید +دانلود

همچنین‌ می‌توانید به آسانی در این‌حالت‌، ایمیل جدید ایجاد کنید که البته وقتی برای بار بعد به اینترنت متصل می‌شوید، این ایمبل فرستاده خواهد شد. در واقع هر کاری که در حالت عادی می‌توانید آن را انجام دهید، در حالت Offline نیز امکان پذیر است.

اما با کلیک بر‌ دکمه Mail Control در پنجره این افزونه می‌توانید وارد صفحه تنظیمات آن شوید.

بدون اینترنت ایمیل بفرستید +دانلود

در این صفحه‌ می‌توانید تنظیمات مربوط بهNotification ها و همچنین انتخاب زبان و تنظیمات مربوط به برچسب‌ها را انجام دهید؛ اما مهمترین این تنظیمات، مورد مربوط به چک کردن ایمیل است. در حالت پی‌فرض افزونه وقتی که آنلاین هستید در هر یک دقیقه یک بار ایمیل شما را بررسی می‌کند و وضعیت آن را برای استفاده در حالت Offline ذخیره می‌کند. میتوانید اقدام به تغییر این زمان کنید‌.

بدون اینترنت ایمیل بفرستید +دانلود

به گزارش تابناک، در پایان اینکه این افزونه ابزاری بسیار کاربردی است که به کاربران امکان می‌دهد، حتی بدون ارتباط اینترنتی به جی‌میل خود دسترسی داشته باشند. با وجود این افزونه هیچ ایمیلی را از دست نخواهید داد!

دانلود افزونه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد